BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, October 24, 2012

..SaRkAsTiK..

Kuang kuang kuang...untuk seketika waktu aku telah memprivatekan blog aku sebab ada orang orang yang tidak langsung di undang untuk membaca telah menjumpai khazanah aku yang disimpan dengan baik ini...menyampah perasaan yang sesuai untuk anda..

Lagi sekali..sangat annoying bila ada someone seolah olah cuba untuk menjadi sarkastik depan aku...meluat perasaan yang sesuai untuk anda..please ok...jangan buat macam tuh dah...aku tak suka...suck...suck...suck...aku dah tak berminat untuk meminati dan menyukai anda seperti dahulu...bianeeeyo..aku sentiasa begini...sakarang dan selamanya...heh..

Semoga ............... bahagia...dengan apa yang ada...walaupun dalam diam aku menyukai anda...tapi kita tidak BOLEH bersama...in our heart only...biarlah masing masing jer yang tau isi hati sendiri...tak perlu untuk diluahkan kerana aku pasti untuk kali ini juga..hanya sementara...perasaan ini ibarat tempat persinggahan sementara yang seterusnya barangkali...jawapan untuk hati kita...

Saja nak menggedik...hahahaa....aku sangat cepat suka seseorang...aku juga cepat untuk melupai seseorang...soo..usah terlalu gembira apabila anda tahu aku menyukai anda...kerana..................................ianya pasti hanyalah SEMENTARA juga...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails