BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, February 6, 2012

~ bErSaBaR ~

Apa yang kita terlalu idamkan, kadangkala Allah tidak berikan kerana Allah mahu menguji tahap kesabaran kita. Bersabar dan bersangka baiklah dengan Allah kerana ada sesuatu yang Allah 'simpan' untuk kita :)

Okeh...ayat di atas nih aku petik dari fesbuk ye..ermmm..sebenarnya aku sangat-sangat marah + sakit hati + bengang pada ketua kumpulan aku bagi semester nih. Selalu sangat aku kena marah dengan dia, even aku bersuara untuk utara kan pendapat pun kena marah jugak..kadang-kadang panas jugak hati aku, sebabnya pernah satu masa tuh dia siap tengking aku lagi..+ tadi masa tengah lantik AJK untuk Permainan Kecil, buleh dia sound aku suruh aku diam..ok fine, aku diam~~

Memang selalu sangat orang marah aku..ada jer benda yang aku buat salah..erkk~~mungkin jugak memang salah aku..heehehehe~~Konklusinya aku rasa semester nih memang sangat-sangat menguji kesabaran aku..Takpa, mungkin aku sendiri pun dah malas nak bertekak + cari pasal macam budak-budak tadika bergaduh sebabnya berebut ais krim atau cokelat...=) mungkin semua yang berlaku kat aku, membawa macam-macam kebaikan dan kelebihan supaya aku lebih tabah + menjadi matang..it's okeh, sabar tuh kan sebahagian daripada iman..=)

p/s: target semester nih..jadi baik, elak bertekak dengan orang, berani mengaku kesalah sendiri..ringan tulang..tak buleh gedik-gedik..usah layan lelaki yang tak matang..=)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails