BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, November 2, 2011

.. TeRaSa PoPuLaR ..

ALLAH dah tarik sedikit nikmat kegembiraan dari aku..why? hardisk aku rosak bukan sebab wayar tak dapat detect..tapi rosak sebab hardisk tuh sendiri..urmm...nih mesti balasan sebab aku pernah rosakkan hardisk adik aku..tapi tuh bukan salah aku..=( sobsob~~tuh salah member aku..hukhuk~~nih lah padah nya..balasan tuh dapat cepat jer...sedih jugak lah aku pun..ye lar..banyak gilo kot gambar syok sendiri aku dalam tuh.. + cerita korea lah paling banyak sekali..waaaa~~

Mulanya sedih jugak..tapi bila aku terfikir balik, nih mesti ada hikmah di sebalik apa yang dah berlaku..mungkin ALLAH nak bagi sesuatu yang lebih baik daripada semua nih. Aku sedapkan jugak hati aku..hurmm...walaupun tak terasa sangat kesedihan tuh, tapi kecewa jugak lah aku..sebabnya kak aku pernah pesan kot..tak payah lar guna hardisk..simpan jer barang dalam dvd or cd..burn je...tapi aku gedik..nak jugak beli hardisk...=(

okeh...stop kejap bersedih..nak cerita somethings nih...semalam..besday Cik Rumet..so aku pun dengan excitednya tidur lah lambat sebab nak online fesbuk + wish besday kat fesbuk jugak. Maklum lar..sejak dua menjak nih aku ketagih fesbuk + berblog nih..besa lah.. nak exam kan, memang macam nih..banyak jer gangguan-gangguan halus nih..then..masa tuh ada lah dalam pukul satu pagi..haaa...tiba-tiba..masa aku tengah dok syok berbalas komen dengan member matrik aku..

Tiba-tiba ada sorang senior nih mesej aku kat fesbuk..erkk~~aku panik dah..sebabnya seumur hidup..i mean sepanjang aku dok kat sini.tak pernah sekali pun aku sembang face to face dengan dia..senyum tuh ada ler kot, tuh pun kadang-kadang jer..sekali tengok-tengok dia ajak aku chat, dia siap kenal + tahu nama aku lagi, padahal nama fesbuk aku fake je kot..oleh sebab dia islamik..so aku terfikir..entah-entah dia nak memberi sepatah dua teguran kat aku apa..ye lar..aku nih kan koya + gedik + hawaq sikit...emm..aku dah panik dah..

Tapi aku layan jer lar dia..tak kan tak layan pulak kan..dia pulak senior..karang cakap aku sombong pulak..sekali masa sembang buleh pulak dia dok cerita pasal nak sambung buat PhD..heheh..maksudnya..saja ler dia nak cari bahan nak sembang dengan aku..aku pun terfikir..owh, popular jugak aku nih..maksudnya..ada jugak ler orang yang kenal aku..mungkin dorang tak tegur aku sebab dorang ingat aku sombong kot..

Well~~most guys kat sini suka cakap aku nih sombong kan...padahal aku memang segan sikit nak bergedik dengan lelaki yang aku jarang sembang..kalo dengan klasmet laki aku..+ orang-orang yang memang selalu sembang or tegur aku dulu..rajen ler aku nak tegur balik + menggedik..well..saya sebenarnya pemalu orangnya...hahah..

p/s : yes...i'm pretty...baru aku sedar yang aku cumel jugak sebenarnya..hahaha~~saya cantek!!

1 comments:

kukuchimachikumi said...

haha..ang rebutan kot yam....

Related Posts with Thumbnails