BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Saturday, November 5, 2011

~ JiWa KaCaU ~

Kejap lagi dah nak balik Kangar, so untuk tidak menyemakkan mata dan jiwa aku..aku pun online ler untuk sejam yang terakhir nih..barang semua aku dah packed siap-siap, bukan apa..tak suka ler aku nak packed last minutes, takut nanti ada jer barang yang tertinggal..yes..even aku balik 3 hari pun, amat mustahak bagi aku untuk tidak tertinggal mana-mana barang..penting kot!! Nanti mesti aku jadi macam kucing nak beranak jer, padahal sebab satu barang jer pun..

Wokeh~~sepanjang aku on fesbuk aku, aku ternampak si bunga...semua benda dia nak like..okeh fine..even saya pun suka apa yang awak like tuh, tapi saya tak mau like jugak, saya tak nak awak ingat saya like sebab awak...adess~~gila tak aku? Serius aku gila...tapi alhamdulillah lar, tahap kegilaan aku nih mampu di'kontrol' dengan baik sebab hari tuh masa aku jumpa dia, aku dah mampu untuk meng'kontrol'kan hati aku agar tak meletup kat situ. (walaupun sebenarnya, aku memang jadi gila dah time tuh)

Well~~aku dah start untuk lupakan dia dah sebenarnya..jadi aku harap sangat aku mampu teruskan niat aku ni..tapi malangnya..asal jer aku nak stop dari suka dia..mesti jer dia muncul depan aku..serius memang aku bengang gila..so cuba bagitau aku..macam mana aku nak stop dari lupakan dia?

0 comments:

Related Posts with Thumbnails