BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, November 16, 2011

OnE mOrE tO Go~

Salam suma..dah berapa lama dah aku tak menjenguk kat sini..serius sibuk sangat sebab tengah exam. Memang teringat nak bukak belog, nak menulis serba sedikit tentang perkembangan diri..ahakz~~tapi tak berkesempatan ler..ok fine, aku ada lagi dua paper to go, petang nih dan esok pagi..Adesss~~serius exam semester nih gila bapak susah nak mati kot. Betapanya aku berstruggle untuk study dengan penuh ketekunan yang ada di dalam diri. Tapi malangnya soklan exam kali nih macam haprak jer..cess~~gila kaw ah..aku sendiri dapat rasa macam PNGK aku nak jatuh jer..wawawawa~~

Kredit jugak untuk semua kawan-kawan yang banyak tolong aku, masa aku tengah sakit + tolong ajar aku, then study sama-sama dengan aku...aku sangat berbesar hati untuk semua nih..chewaaah~~gila poyo aku di situ..hahah~~yeah~~terima kasih buat si sepupu yang sokmo bagi nota kat aku + nasihat + tolong aku bila aku berada di dalam kesusahan..muahaha~~ ye lar..cousin sama umur..both of us bakal guru, so of course ler kitorang berkongsi nota kan..hahah..

Ok..semester nih memang buat aku berdebar + sangat nervous sampai masuk dewan pun aku berpeluh gila (bukan sebab panas ok!) + terketar-ketar + otak jemmm..tak buleh nak keluarkan apa yang telah di ulang kaji..gila macam apa jer aku semester nih..nak kata tak study, aku study kot..pagi petang siang malam..haha~~
(konon macam bersungguh lar kan) bengong ler, mungkin cara aku study tak betoi kot..sobsobsob~~

Lepas tuh aku tanya ler kat rumet aku, apa pasal aku jadi macam tuh..then she said
  1. mungkin ilmu tak berkat - aku frust, teruih rasa susah hati
  2. mungkin ada buat salah kat orang - erkkk~~tapi aku dah mintak maap..=(
  3. sem nih kan kita TAK STUDY sangat pun..nak buat kelas pun pakat tak nak..so.. - erkk..betoi jugak tuh, asal nak buat kelas jer..semua pakat diam..tanda tak setuju..
Ambek kau...of course otak kau jemmm masa exam..muahahah~~terima lah seadanya..ok fine..sampai sekarang aku terfikir..ermm~~apa pasal ilmu untuk aku tak berkat ye? Sedihnya~~~ =(

0 comments:

Related Posts with Thumbnails