BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, October 21, 2011

~ SiLa BeRsAbAr DeNgAn SaYa ~


Kadangkala kita merenung sebuah hati yang kosong tanpa isi serta membuat kita tertanya-tanya,
apakah ada peluang kita menyelinap masuk dan tinggal di dalamnya.
Seperti juga kau duduk termenung di luar pintu sebuah rumah,
tangan teragak-agak mahu menekan loceng atau mengetuk pintu rumah tersebut.
Adakah ada ruang yang istimewa untuk kita?
- LZ dari fesbuk Terfaktab

Wah~~dah lama rupanya aku stop menulis soal berkaitan hati nih..maklum lah, aku sendiri pun dah bosan sebenarnya bila bercakap menda yang sama jer kan..heheh~~ (tipu nih) ok..aku admit..aku memang suka cakap menda yang sama banyak kali, tambahan pulak kalau menda tuh berkaitan dengan apa yang aku suka. Contohnya kalau aku sangat-sangat teruja dengan seseorang, teruja dengan hasil tangan seseorang, teruja dengan perwatakan seseorang, teruja dengan keperibadian seseorang dan semuanya berkaitan dengan keterujaan aku pada mereka..yeah!! so what kalau aku suka pada semua menda yang macam nih?

kalau aku~~memang terseksa..tapi demi nak lihat dia bahagia..
biarkan lah dia bahagia dengan orang yang dia suka..

Ok~~fine..aku tau korang yang tak suka nih sebab korang terpaksa dengar or terpaksa baca entry tersebut kan..heheheh~~tak suka ye? ok, aku bagi keizinan kat korang..bagi sesiapa yang terdengar buleh pekakkan telinga (walaupun terpaksa dengar cerita aku jugak-jugak) then bagi sesiapa yang terbaca entry aku pulak..sila lah butakan mata anda yerk..heheheh~~well..selagi hati aku memang tengah penuh dengan keterujaan + kesukaan + kecintaan + keterpesonaan terhadap perkara-perkara tersebut, selagi itulah mulut aku, hati aku akan sentiasa melekat dan akan cakap menda yang sama berulang kali.

Lantak ler kalau korang nak menyampah kat aku sekalipun..ada aku kesah...muahahahah~~ (ok aku gila - aku kesah sebenarnya ok) Entah ler, aku bukan apa..bila aku dah suka pada sesuatu memang aku akan sentiasa bercakap or memuji menda yang sama secara berulang kali...sebabnya~~ ermmm....sebab hati aku dah terlalu suka + terlalu teruja lah dengan sesuatu itu...hehehehe~~so diharap sesiapa yang terpaksa itu sila lah bersabar dengan aku yerk~~

Ok..aku jugak admit yang aku memang cepat jatuh hati pada seseorang..even kau yang hensem + jambu + mata cantek + taste yang aku suka itu merupakan orang korea (pelakon korea), mamat Jambu Malaysia, budak satu tempat study dengan aku or kau orang putih + berkulit putih or berkulit hitam or sawo matang..sila bersyukur sebab aku suka + admirer gila pada korang. Aku sendiri tak paham apa pasal aku sangat cepat untuk jatuh hati + jatuh suka pada korang..mungkin sebab korang hensem? yeah~~memang sebab korang hensem ok!! + sedap mata memandang bagi aku..=) begitu juga dengan beliau yang diminati dalam diam itu~~

Nak kata semalam nih~~ aku jadi gila sekejap kot bila berada di dalam bilik aku sorang-sorang..sambil bukak fesbuk..jadi stalker kejap..then tunggu seseorang muncul...selama beberapa lama aku tunggu..hari nih dia muncul..tapi internet lembab sebab hujan..lepas tuh kelibat beliau terus menghilang dari pandangan mata aku..kecewa tak terkata...terus jadi macam orang kurang siuman..waaaaaaaaaaaaa~~ok..penantian yang sia-sia..aku tak kan tunggu dah..tak kan mengharap dah sesuatu dari dia...

1 comments:

Qib said...

xpe.. insyaallah I wish akan tauuu hasrat ati ang... da tgk blog br ak??

Related Posts with Thumbnails