BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, October 19, 2011

..mY cLaSsMaTeS - ThE bEsT eVeR ..

Ok..sebenarnya aku sorang jer yang masih dok dalam bilik sambil tengah dengar radio HOTFM + makan cekelat. Rumet dan kawan-kawan yang selalo dok lepak kat bilik aku semua tak dak sebab dok pakat-pakat tengok cerita seram=cerita hantu kat bilik A008~~ well, aku sangat tak suka cerita seram=cerita hantu=cerita yang kejam-kejam. So memang jangan harap ler kalau nak aku tengok cerita-cerita tersebut. Bukan aku tak suka tengok movie, tapi serius aku mengaku yang aku sangat takut + penakut + tak berani nak tengok cerita macam tuh. Nanti kalau aku tengok jugak mesti bila nak kena tinggal sorang-sorang dalam bilik, aku dah jadi penakut kot!! aiiiyaaaa~~talak mau lah...

Ermmm~~tiba-tiba hati aku jadi senang..senang hati sejak dari kelmarin lagi. Aku rasa seronok dan hepi sangat ler sekarang nih. Ermm...betol ler cakap orang, kalau hubungan kita baek dengan semua orang..insya ALLAH hati kita senang jer. Itulah kepentingan berbuat baik dengan orang especially orang yang ada kat sekeliling kita kan. =) tapi aku tak nafikan ler yang kelemahan aku memang suka mengumpat + mengata orang. Hahahaha~~so kepada sesiapa yang sudah diumpat oleh aku dengan jayanya..aku mintak maap yer...sangat-sangat mintak maap..

Ok..meh sini nak story jap..semalam ada match badminton untuk Pertandingan Tertutup GAPEMA. It's mean that game nih khas untuk budak-budak bawah jabatan math jer lar. Ermm...sambutan buleh ler tahan, tapi ada jugak ler yang tak dapat join sebab kekangan masa dan sebagainya kan. Susah jugak aku sebenarnya, sebab nih lah first game + first try + first time aku maen double dengan rumet aku. Nak kata sebab nervous sangat, walaupun malam tuh kitorang ada game, tapi kitorang masih lagi berlatih pada waktu petang untuk pastikan yang kitorang buleh maen dengan baek nanti. Mulanya, aku bimbang jugak sebab aku memang suka buat pandai + bajet bagos..

Tapi, alhamdulillah..berkat tunjuk ajar guys kelas aku, dorang dengan sungguh-sungguh kot ajar aku + rumet aku untuk maen badminton. Siap bagitau kelemahan kitorang + apa patut kitorang buat supaya kitorang buleh kontrol game kan. Training dengan dorang pun malam tuh jugak ler, maklum ler, dah tak sempat sebabnya minggu lepas aku balik rumah...tapi syok ah!! =) suka sangat sebab dorang sangat concern pasal kitorang...baru rasa macam satu family tau...heheheh...Ermm...tapi akhirnya kitorang kalah dengan senior tapi menang dengan junior. Patutnya kitorang ada game lagi sebab memang kitorang berpeluang main untuk separuh akhir. Tapi ada orang nak guna GYM so Pengerusi Game cakap kitorang dapat nombor empat!!

Sobsob~~ini tidak adil!!heheheh~~sebenarnya aku nak maen lagi kot..heheh~~best pulak bila dapat main macam tuh tau. Aku rendah diri jugak bila tengok set-set lelaki terer gila kot main. Sekali kalo smash tuh..perghhhh~~memang power siot..aku pun tak mampu nak amek..memang deabak ler game dorang..apa-apa pun aku bangga ler sebab dapat kontribiut tenaga aku untuk maen (sokong program nih sebenarnya) + bagi sokongan kat member-member aku yang bertanding. Seronok sangat bila tengok depa sangat bersemangat bila dapat sokongan dari kitorang even memang dorang kaw-kaw pulun habes-habesan untuk menang dalam game tuh walaupun dorang kalah jugak akhirnya~~

p/s : aku bangga dengan kelasmet aku semua~~korang memang terbaek~~harap kita semua mampu kekalkan hubungan baek kita antara satu sama lain~~ =) heheheheh~~sejak dua menjak nih, aku suka cakap yang aku nak kawen dengan kelasmet aku, hehehhe~~gatal kot aku nih...tapi itu sekadar gurauan manja sahaja yerk...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails