BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, October 12, 2011

MaCaM - MaCaM

Sambil dengar lagu ost Lie To Me - This is Really Goodbye...

Semalam aku dengan Cik Rumet tido lewat sikit..tapi aku lagi lewat ler sebab aku dok tengok gambar-gambar semester yang lepas, gambar masa foundation + gambar masa zaman sekolah..masa aku pakai tudung labuh gitu...terasa ada gambar yang aku nampak sangat cumel dan ada gambar yang aku nampak sangat ler huduh...hehehe..asalnya aku nak usha kronologi perubahan muka aku jer..maklum ler ramai sangat yang concern pasal muka aku..(sangat bahagia sebab ramai yang concern...luv u'olls tau) masa zaman muka licin, kemudian penuh berjerawat then kurang sikit..lepas tuh suci balik..sekarang berjerawat + berparut balik..hurmmm~~tok sah cakap ler..nih semua sebab hormon I tak stabil lar nih..kejap period datang kejap tidak..that's why I banyak chipsmore ok..hihih~~ (tetap comel walaupun ada chipsmore tau - poyo)

**********

Ok..aku nak buat laporan pasal persekitaran aku dalam kelas nih...suhu dalam kelas dari kekok dah agak ok sikit..cuma kekekokan tuh masih lagi ada ler walaupun sikit. Anyway, aku rasa aku buleh elak semua benda nih sebab aku tak rasa hati aku untuk dia..cuma aku tak nak dia fikir aku ada hati kat dia...serius aku tak suka dia fikir macam tuh ok. Sebab aku sememangnya tak suka dia sangat-sangat~~aku lagi rela orang yang muka garang macam Akmal daripada dia yang mulut sangat ler laser + tak pernah ada insuran...I hate it very-very much!!

*********

Berdasarkan sumber-sumber yang boleh dipercayai, ada orang sangat ler curious nak tau aku punya namja tuh siapa kan..wawawa~~ok...aku bagitau ler..namja aku tuh Hyun Bin ok..so, you yang nak tau sangat tuh tak payah ler curious dah..titik..dan hopefully tak mo ler you tanya siapa-siapa dah..I bukan apa..I tak nak ler sebab you, habes semua orang tau..sebab I tau nanti you ler orang yang bagitau kat dorang semua kan..so..I tak nak you sebok-sebok untuk I tau..=) I tak marah yee~~ I tak pernah sebok pasal you suka dan minat kat siapa so you tak dak hak nak ambek tau pasal privacy I..tolong lah yerk..

*********

Sejak dua menjak nih..tiba -tiba jer teringat kat ex..hehe~~tak tau ler pasal apa..hahah...bak kata Cik Rumet, bila ku rindu ke sebut namamu~~tapi tak dak ler aku nak sebut nama dia kan..aiseh~~aku pun pelik..apa pasal ler aku jadi macam nih..then Cik Rumet menyampuk lagi..jiwa tengah kosong..tuh yang jadi macam tuh..ooo~~aku pun menarik nafas lepas tuh hembus..ermm..patut ler aku gedik + galak semacam jer...muahahah~~maksud tersirat Cik Rumet..sila ler dekat dengan ALLAH..banyak baca Quran..baru ler jiwa tuh tak kosong sangat..nih asal kosong jer, gedik jer + asyek nak menggatal...SALAH TUH!! Ok..aku tau aku gedik + galak sikit..hehe~~

Paling tak buleh blah, tiba-tiba terasa macam nak mesej-mesej...hahah..opss~~sorry lar guys...aku memang macam nih..normal lar aku rasa menda nih kan..sebabnya selalu aku sentiasa bermesej tiba-tiba nak stop mesej..mesti perasaan kekok tuh ada kan..so kena ambek masa ler nak biasakan diri dari tak bermesej kan..cuma kadang-kadang mesti terasa jugak kesunyian henpon yang selama nih asyek bunyi mesej masuk kan tapi sekarang asyek dengar bunyi alarm jer...hahahah~~well...nih ler padahnya orang-orang yang suka reply + hantar mesej macam aku nih..hihik~~

0 comments:

Related Posts with Thumbnails