BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Thursday, October 13, 2011

Doa Yang Menghimpunkan Segala Kebaikan

Ya ALLAH...
gantikan kepedihan ini dengan kesenangan
jadikan kesedihan itu awal kebahagiaan
dan sirnakan rasa takut ini menjadi rasa tenteram...

Ya ALLAH Ya Tuhanku...
Sesungguhnya aku memohon kepada-Mu
segala kebaikan yang sekarang
atau yang akan datang
yang aku telah ketahui atau yang belum aku ketahui...

Dan aku berlindung diri kepada-Mu
daripada kejahatan yang sekarang
atau yang akan datang
yang aku telah ketahui atau yang belum aku ketahui...

Dan aku memohon kepada-Mu syurga
dan segala yang boleh mendekatkanku kepadanya
daripada perkataan ataupun amalan...

Dan aku berlindung diri kepada-Mu daripada api neraka
dan segala yang boleh mendekatkan aku kepadanya
daripada perkataan ataupun amalan...

Aku memohon kepada-Mu kebaikan
yang dipohon dengannya oleh hamba-Mu dan utusan-Mu
Muhammad S.A.W

Dan aku mohon perlindungan kepada-Mu
apa yang dipohon perlindungan
oleh hamba-Mu dan utusan-Mu
Muhammad S.A.W

Dan aku memohon kepada-Mu
agar segala yang Engkau putuskan buatku
daripada apa-apa urusan sekalipun
biarlah Engkau jadikan akibatnya
yang baik jua..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails