BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Monday, August 15, 2011

KaTa HaTi

Blink-blink..salam semua..sambil mendengar lagu raya yang tengah berkumandang kat radio rasanya aku kena menulis sesuatu jugak kat blog nih. Sepanjang minggu nih entry semua pasal hati jer ok..hahhaa...haah~~orang tengah angau macam apa saja sampai menyusahkan member kamceng + buatkan dorang meluat's nak dengar cerita aku. Sudahnya satu assignment pun aku tak buat lagi. Aisehh~~bakpo aku jadi gini nih? Terok betol angau nya kan.

Actually aku nak buat macam yang aku dah target semalam, tapi tak berjaya sebab hati nih tercuit secara tak sengaja. Aiseh..pantang dicuit mula lar nak berubah janji pada diri sendiri ye? Abeh lar kalo jadi aku nih kan. Bukan apa, bila dapat lakukan sesuatu dengan beliau yang kita suka tuh mesti lar berbunga-bunga hati tuh kan walaupun dia pun tak tau kita suka dia. Dan walaupun dia jugak konfem tak akan jadi taste wanita idaman dia kan.

Adess~~ermmm..takpa..dia buleh lagi bergurau dengan aku macam dulu tuh kira satu perkembangan yang sangat bagus. Pemalu agaknya beliau nih..Walaupun aku tau untuk bertekad stop dari suka dia membuatkan ianya semakin sukar. Ermm...alaaa....aku tau, aku suka dia nih kejap jer..lepas nih mesti aku tak ingat dia sangat dah. Mana tau kot-kot aku jumpa guys laen plak kan. Tapi if lepas nih aku masih suka dia jugak..maknanya...apakah aku yang perlu bertindak terlebih dahulu? OMO...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails