BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Sunday, August 14, 2011

~~ AkU BuKaN aRtiS ~~

Penat betol..dah tak dak suara dah..dah la aku tak buleh nak menyanyi. Menyakitkan hati betol..susah kot nak buat nada tinggi dengan suara perempuan. Cess~~free jer aku kena kutuk suara macam JANTAN. Cesss..yer lar suara aku macam jantan, suara kau memang sedap gila mcam suara M.Nasir!! Hurmm~~Bengang kot aku, sikit-sikit nak kondem suara aku, kalo kondem pastu bagitau salah aku kat mana tak pa jugak. Nih dok kondem-kondem tapi tak bagitau plak aku nak betolkan kat mana.

Kepala hotak ang ah....ingat aku reti sangat ke nak buat suara tinggi gitu. Penat pun dapat, marah pun dapat + dosa pun dapat jugak maa. Macam nak sepak-sepak jer sapa yang cakap aku macam tuh. Sudahla cakap aku nih suara kasar, perangai pun kasar. Even aku bergelak-gelak masa korang cakap tuh ingat aku suka ke? Da tuh apa hal nya kalo aku act macam lelaki? Karang kalo aku act macam perempuan ramai plak nak kat aku. Susah betol lar kalo asyek orang dok kondem jer cakap yang kita nih tak macam perempuan. Tambah plak kalo yang suka dok compare aku dengan orang lain.

Tuh lar dugaan aku sepanjang hari nih + kelmarin. Geram jugak aku nih tapi nak buat macam mana dah memang naseb badan. Aku bukan kasar sangat pun, lembut jer cuma dengan puak-puak laki jer aku jadi macam tuh. Sebabnya malas ah nak cakap elok-elok dengan dorang. Asyek ngutuk aku jer, ingat aku suka ke??? Oleh sebab tuh lar, tadi aku diam jer dalam kelas pastu aku buat muka bangang + bodoh + bengang aku. Aku paling bengang kat KK aku. Perangai macam apa jaaa..sebab dia jugak lar aku yang dok stress sebab tak buleh nyanyi teruih menangis.

Aku sakit hati sunggoh lar rasa macam nak tampar-tampar jer mamat sorang tuh. Buleh pulak nak bertelagah dengan aku, dah tau aku tengah stress buleh buat aku tambah sakit ati lagi. Rasa macam nak sepak jugak dia time tuh jugak. Aduihh~~malang betol aku dapat KK a.k.a groupmate yang macam hampeh jaaaa!!

1 comments:

FiQa said...

huhu,,,sape lah laki tu eh Yam...

sbar ajelah..

adekala lelaki ni mmg sngaja nk sakitkan ati pompuan...mentang2 kita kaum yang lemah,,,acecece..

;)

Related Posts with Thumbnails