BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Sunday, December 5, 2010

..KeMpEn AuRaT sAyA mArUaH sAyA..

Korang digalakkan join program macam nih untuk kemaslahatan bersama. Di pendekkan cerita, korang jugak boleh layari laman web di bawah. Bagi yang dah join, mari teruskan perjuangan bersama-sama, pada yang belum join, mari lah kita sama-sama semarak kan lagi program nih. Sama-sama jugak kita membetulkan apa yang tak betul, lagipun tak salah belajar daripada kesalahan kan.
  1. Kempen Aurat Saya Maruah Saya
  2. Kempen lagi..=)

M = Maruah letaknya di muka, oleh sebab itu apabila malu, muka akan di tutup

A = Aura yang baik akan meningkatkan maruah diri

R = Reputasi mencerminkan diri, jaga lah reputasi diri supaya tidak di pijak orang

U = Ungkapan orang terhadap kita mencerminkan sejauh mana diri kita dinobatkan

A = Anggapan masyarakat terhadap kita juga mencerminkan nilai diri

H = Harga diri tidak boleh dijual beli dan ia juga lambang nilai diri individu


p/s : tak salah nak berfesyen, tapi biarlah terjaga aurat supaya tak melanggar syarak..=) nak sambung tengok Card Captor Sakura jap..

2 comments:

little black dress said...

hurm..
aq sokong kempen nih..
=)

ZieSalikan said...

bagus-bagus...

Related Posts with Thumbnails