BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Tuesday, June 29, 2010

AWARD pErTaMa DaRi Cik BuCkEn

Seronoknya bila ada orang kasi award sama kita..suka-suka~~

Sebenarnya award nih sudah lama di kasi oleh Cik Bucken, tapi baru sekarang aku dapat post kan awrd nih. Anyway, aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak buat Cik Bucken sebab sudi kasi aku award pada aku. =) So mari ikut aku menjawab soklan-soklan yang telah disediakan yer, kalau tak jawab takot tak dapat pulak award nih..

T&C for this award ialah...

1. Anda mesti memuji si pemberi award ini.

Wah...comel jugak header cik Bucken eh..sweet gitu..kreatif kah anda? =)

2. Sila beri award nih kepada 10 bloggers yang laen.

yattpinkymaniac

Heidiklumwannabe

PinQib

Ainuryusranabila

Aorora itu cahaya

my Block

Pondok Cinta

SyerAgH

Suara Kalbu

day by day

3. Anda mesti memberitahu kepada 10 blogger tadi.

Oit kepada nama yang tersenarai di atas, aku kasi award untuk korang nih..
opppss...tersilap..=) heheh..Orait...nanti pearl roger dorang!!

4.Bagaimana anda boleh digelar sebagai blog yang best, great?

Ermm...hanya pembaca yang mampu menilai kot..=)

Happy sangat dapat award nih tau sebab ini adalah award pertama saya. Selalu terasa jeles jugak kat dorang yang dapat award tuh tapi apakan daya. Tak de sape nak kasi aku award kan tapi itu dulu, sekarang gembira sudah. =)

5 comments:

Cik Bucken said...

cik bucken pon 1st award jgk tu..uhuhuh..tahniah2!~ ^_^

Unknown said...

wahhh...Tq cik pearl apple..terharu~~huhu
Latest post:Bagaimana Mr.Bean diislamikkan?

SyerAgh said...

mkaseyh~~!!

Suara Kalbu said...

Salam...
Akak dah singgah ambil award. Terima kasih yer. Terharu sangat nih..
sob..sob..sob ( sambil lap ingus )

Qib said...

eh.. ak kena gak eh.. nnt yer yammy.. x sempat ler.. 3 kot award ak dapat.. cheh.. poyozz

Jum singgah belog Pink!

Cute tu hodoh!

Related Posts with Thumbnails