BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Sunday, June 6, 2010

SpEcIaL fRoM mE

Click to play this Smilebox calendar: sweet calendar
Create your own calendar - Powered by Smilebox
This free calendar design personalized with Smilebox


Hari nie aku bercadang nak make up sket blog aku nie. Jadi aku pun ambek keputusan untuk tukar layout blog aku ni supaya nampak sweet je di mata aku sendiri. Bila dah sweet macam ni, baru lah aku bernafsu sikit nak tulis blog aku nih (alasan je nie). Sedang asyek aku mencari tiba-tiba aku terpandang satu kotak yang bernama SMILE nih. Oleh sebab aku tengah gila KOREAN DRAMA yang bertajuk SMILE YOU ni, so aku dengan rakus menginstall benda neh kat dalam laptop kesayangan aku ni. Kemudian, selepas aku berpenat lelah menceroboh segala macam dalam SMILEBOX nie, so inilah hasil yang aku nak tunjuk kat semua..taaa daaaa....


Click to play this Smilebox calendar: MY best CLIK
Create your own calendar - Powered by Smilebox
Free printable calendar customized with Smilebox


Inilah hasil yang aku dapat daripada SMILEBOX nih. Macam-macam lagi korang buleh buat dengan menginstall benda nih. Anyway, aku enjoy hari nih dengan SMILEBOX!!

4 comments:

Kassim said...

owh...ada blog jgk..hehe..jgn lupa mengomment2 kt blog sy jg!ngeh3!

pearl apple said...

mesti la ada..dah lama dah ada..huk3...tapi semalam baru je delete entry2 yg dah lama tuh..

Qib said...

wakaka.. dear...
ok daaahhh

pearl apple said...

huk3...qibum...apa yg ok nie?

Related Posts with Thumbnails