BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Wednesday, September 8, 2010

pErTaMbAhAn AnGkA mEnJaDiKaN aKu 20++

Salam semua...sekarang nih mesti semua orang tengah busy gila nak sambut raya kan. Mesti ada yang sibuk buat kuih raya, pergi shoping ker tak pun pakat berpusu-pusu nak balik kampung. Ok...aku taknak cerita panjang kat sini sebab aku nak cakap pasal hari yang paling best hari nih >>MY BIRTHDAY<< Alhamdulillah..ini adalah tahun kedua aku sambut besday dalam bulan puasa.


Kalau nak ikutkan besday aku nih jatuh bulan Safar dalam kalendar ISLAM. Kalau tahun MASIHI jatuh hari SABTU bulan SEPTEMBER dan aku lahir pada pukul 4.30 petang. Mak aku cakap, dalam enam orang anak dara dia nih, aku lar yang paling payah or sakit sangat beliau rasa masa nak bersalin. Wooowww...apa pasal aku yang paling beliau terasa sakitnya??Haaa, aku sendiri pun tak tahu ok...


Walaupun kali nih tak dak sambutan yang terhebat dari semua tapi aku tetap menghargai insan-insan yang masih ingat besday aku..sama ada wish kat FB aku atau melalui handphone yerk...i like~~ Terima kasih semua...=)

3 comments:

mira_nas said...

hepi besday girl!

Anep™ said...

selamat ari lahir..dah tua dah ko!hehe

Qib said...

camat belated birthday

Related Posts with Thumbnails