BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Followers

Friday, August 20, 2010

sEdiHnYa BiLa ANNE HOTFM dAh TaK De..=(

Salam semua..dah berapa hari ea aku tak update belog? Bukan tak update jer, nak blogwalking pun tak sempat tau..maaf ea sebab aku tengah sibuk gila dengan assignment yang nak kena hantar Ahad nih. dah ler minggu depan jer last kat sini, sebab next week dah kena pergi PBS. Buatnya PBS tuh dengan Cik Rumet.

Ahaa...stop pasal nih, aku nak kongsi pasal cerita sedih nih. sebab aku terasa kesedihannya tau. Korang selalu dengar HoTFM tak? Hah..kalau korang selalu dengar HoTFM korang mesti kenal dengan Anne kan, salah sorang penyampai HoTFM yang suara cumil secumil orangnya tuh? Haaa...betul lar tuh, yang baru kahwen tahun nih tuh.

Ceritanya macam nih, minggu lepas masa tengah dok lepak-lepak dengar radio kat handphone, terdengar lar Tini cakap dengan Anne. Owwhh..masa tuh baru aku tau yang Anne dah nak letak jawatan. Alamak, Anne tak de sudah tapi kenapa ea? Aku tertanya-tanya..bila dengar lagi..rupanya Si Anne dah nak ke Doha 25 hb nih sebab ikut suaminya. Alamak..tak best lar sudah, dah macam tak cukup korem pulak kan.

Suka sangat kat Anne sebab dia cumil..i like~~

Bila fikir-fikir balik, patutlah ada dengar hotfm tengah cari penyampai yang baru..rupanya nak cari pengganti untuk Si Anne. Aku pulak yang sedihnya..ye lar..best jugak Anne tuh tapi dia dah tak de...hu waaa...aku nih masa dengar radio tadi rasa macam sebak jer..nak menangis pulak, tapi Si Anne tuh tabahnye lar..tak pulak dianak nangis..kalau Tini dulu, memang banjir lar sekejap sebab Tini dah nangis..kihkih..

Ermm..begitulah kisahnya..kalau dulu Tini yang pergi luar negara sebab nak sambung study, kali nih Anne pulak yang ikut suami. Biasa lar kan nak buat macam mana, suami lagi penting kan. =) Apa-apa pun aku harap HOTFM tetap gemilang dan Anne akan bahagia sampai akhir hayat. Suka sangat dengar HoTFM tau!!

Sepanjang Anne dengan HoTFM memang seronok sebab Anne lawak sangat. Mesti Ikhwan dapat buddy baru lepas nih..hikhik..buat Ikhwan jangan sedih-sedih tau. Patut lar kat HoTFM ada rancangan Ikhwan dan DotDotDot..rupanya sebab nak cari buddy baru ler..lampi jugak aku nih kan. Terasa kekurangan lar pulak kan..mungkin sebab aku suka dengar HoTFM tuh yang terasa kurangnya jugak tuh...=(

p/s : Hari nih 8 sampai 12 malam Anne ke udara sorang-sorang..menghabeskan saat-saat terakhirnya bersama pendengar-pendengar HoTFM.

1 comments:

Azuan said...

dye dah pkai tudung skang...bagus3..hoho..

Related Posts with Thumbnails